«لیگ عدالت» با کارگردانی زاک اسنایدر در سال 2018 اکران خواهد شد.
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
دو شنبه 8 ارديبهشت 1393 ساعت 23:43 | بازدید : 953 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

 

«لیگ عدالت» با کارگردانی زاک اسنایدر در سال 2018 اکران خواهد شد.

از آنجا که «مردی از فولاد» به عنوان یکی از سرگرم کننده‌ترین بلاکباسترهای 2013 به کار خود پایان داد، سخت می‌شود موفقیت آن را نادیده گرفت. این فیلم پر خرج که رقمی بالغ بر 225 میلیون دلار هزینه برداشته بود، با فروش جهانی 670 میلیون دلار نشان داد که برادران وارنر پول خود را در جایی مناسب سرمایه گذاری کرده بودند.

این رقم بالا برای محکم کردن جای پای زاک اسنایدر به عنوان کارگردان ادامه آن یعنی «بت‌من در مقابل سوپرمن/Batman vs. Superman»کافی بود و حالا با خبرهایی که منتشر شده است خیالش از بابت کارگردانی «لیگ عدالت» نیز باید راحت باشد.

این خبر از سوی مجله وال استریت منتشر شده است، که خبرش را از جایی جز رئیس بخش تولید جهانی استودیو برادران وارنر یعنی گرگ سیلورمن مخابره نکرده است.

در کنار تایید این که اسنایدر کارگردانی «لیگ عدالت» را بر عهده خواهد داشت، این گزارش همچنین اضافه می‌کند که فیلم‌نامه‌ی این فیلم نیز در حال نوشته شدن است و اینکه بن افلک، هنری کویل و گال گَدوت قرار است به ترتیب نقش‌های بتمن، سوپرمن و زن شگفت‌انگیز را ایفا کنند.

هنوز هیچ تاریخ اکرانی مشخص نشده است، اما این بار انتظار اتمام و عرضه این اثر تا پیش از سال 2018 (دو سال پس از «بتمن در مقابل سوپرمن») را نباید داشت. سیلورمن در مورد این پروژه گفته است: "گستره‌ی بیشتری از این دنیا وجود خواهد داشت. بتمن علیه سوپرمن به لیگ عدالت منتج خواهد شد." 

این گزارش همچنین عنوان می‌کند که هم اکنون جستجو برای دیگر قهرمانان دنیای سینمایی این کتاب کمیک ادامه دارد، که به ملحق شدن ری فیشر در نقش سایبورگ اشاره دارد. این گزارش از ارائه نظر در مورد دیگر قهرمانانی که در این فیلم شاهد حضورشان خواهیم بود خودداری می‌کند، اما برای شخصیت‌های کلیدی این کمیک‌ها نظیر صاعقه، فانوس سبز، آکوا من و مارشن من هانتر هنوز بازیگران مورد نظر مشخص نشده‌اند. 

در کنار صحبتهایی در مورد «لیگ عدالت»، این گزارش اشاره‌ی مختصری به تولید فیلم انفرادی زن شگفت انگیز(واندر وومن) می‌کند. گمانه‌زنی ها در مورد یک پروژه بالقوه در ژانویه آغاز شد، زمانی که مشخص شد که گال گَدوت قراردادی برای ایفای نقش «شاهزاده دیانا» در سه فیلم امضا کرده است.

از گزارش مجله وال استریت می‌توان برداشت کرد که این فیلم – اگر به وقوع پیوندد – زودتر از «لیگ عدالت» عرضه نخواهد شد. رئیس بخش بازاریابی جهانی استودیو برادران وارنر در مورد امکان ساخت یک فیلم انفرادی در مورد زن شگفت انگیز عنوان کرد: "امیدواریم اینگونه شود. با یک فیلمنامه مناسب امید به موفقیت آن زیاد خواهد بود. دنیا برای او آماده است."   

 





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: لیگ , عدالت , / فیلم , 2018 , اکران ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب